Podstrona "O mnie" napisana na stronę inwestora nieruchomości

 O mnie


Nazywam się Kacper Kukla i serdecznie witam cię na mojej stronie. Z zawodu jestem informatykiem, a z powołania handlowcem i przedsiębiorcą. Jestem dokładny w tym co robię, a do biznesu podchodzę jak do programowania. Nawet najmniejszy błąd, może sprawić, że cały kod nie zadziała. Dlatego cechuje mnie dbałość o każdy detal, a przede wszystkim zadowolenie klienta. 


Od dziecka marzyłem o posiadaniu własnego biznesu i skrupulatnie dążyłem do osiągnięcia tego celu. Do założenia firmy i inwestycji w branżę nieruchomości pchnęły mnie liczne przeczytane książki o tej tematyce oraz podcasty, które szczególnie sobie upodobałem. Obecnie nadal intensywnie rozwijam się jako podnajemca nieruchomości, aby moje usługi były na jak najwyższym poziomie.


Czego możesz oczekiwać od współpracy ze mną?


  • najwyższej jakości usług

  • starannie wykonanej pracy

  • stałego kontaktu i transparentności transakcji

  • profesjonalizmu na każdym etapie współpracy

  • zadowolenia właścicieli, najemców i inwestorów


Wartości i kultura pracy


Wierzę, że aby należycie wykonywać swoją pracę trzeba mieć do tego pasję. To właśnie ona jest moim głównym motorem do działania. Praca z ludźmi, nawiązywanie stałych kontaktów i zadowolenie klientów to moja codzienna motywacja. Dbam o to, aby ludzie z którymi współpracuję mieli do mnie pełne zaufanie i pewność, że powierzyli swoje nieruchomości w dobre ręce. Dzięki indywidualnemu podejściu oraz otwartości na potrzeby każdego klienta, najemcy otrzymują dopasowaną przestrzeń do życia, a właściciele mieszkań i inwestorzy stały, comiesięczny dochód.


Profesjonalizm, kultura, otwartość i pozytywne nastawienie to fundamenty, na których buduję swoją markę. Zależy mi na pozytywnych doświadczeniach i udanych relacjach żebyś miał pewność, iż współpraca ze mną to świetna inwestycja na długie lata. 


Twój komfort to priorytet


Dobrze wiem, że nowe mieszkanie dla najemcy to nie tylko dach nad głową i miejsce do spania, ale przede wszystkim nowy rozdział w życiu, przeżycia, doświadczenia. Z kolei dla właściciela mieszkania to nie tylko kolejna nieruchomość, ale i kawałek własnej historii. Decyzja o przeprowadzce i inwestycji w swoją przestrzeń do życia przysparza wiele stresu i kłopotów. Nie jest trudno natrafić na fałszywe lub mocno przerysowane oferty wynajmu, tudzież lokatorów narażających mieszkanie na duże straty.


Zapewniam Cię, że decydując się na współpracę ze mną takie sytuacje nigdy nie będą miały miejsca. W mojej pracy przykładam dużą wagę do weryfikacji wszystkich informacji. Jeśli pojawią się problemy - ja się nimi zajmę, a Tobie pozostanie tylko się zrelaksować.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze atrakcje w Pabianicach - tekst SEO na blog pabianiceinfo.pl

Sposoby na tanie zakupy w internecie - tekst na stronę forhomies.pl

Opis kategorii "Pesto" dla sklepu internetowego ze zdrową żywnością pod SEO